اجرای طرح سنجش سلامت کلاس اولی با یک ماه تاخیر

صافی نیوز/ وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح غربالگری و سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان، طرحی مدرن و با ارزش است و البته امسال با توجه به شرایط شیوع کرونا با یک ماه تأخیر برگزار می‌شود.

به گزارش صافی ، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در سی‌ودومین جلسه شورای سازمان آموزش و پرورش استثنایی اظهار ‌کرد: در این جلسه با ارائه گزارش عملکرد سازمان آموزش و پرورش استثنایی، تصویری خوبی از اقدامات سازمان منعکس شد که معطوف به اهداف و برنامه‌های اصلی سازمان بود.

وی افزود: بسته‌های تحولی در نظر گرفته شده، جهت‌گیری‌های روشنی به سمت هدف‌های روشن و مشخص دارد و اجرای آنها تحولات خوبی در آموزش کودکان با نیازهای ویژه به همراه دارد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سیاست تلفیقی، طرح خوبی است که دانش‌آموزان با نیازهای ویژه را برای حضور در اجتماع آماده می‌کند، گفت: طرح مهارت آموزی در مدارس استثنایی که ریاست جمهوری نیز بارها بر اجرای آن تأکید کرده‌ است مورد توجه قرار گیرد و پیگیری شود.

حاجی میرزایی تصریح کرد: طرح غربالگری و سنجش نوآموزان در بدو دبستان طرحی مدرن و با ارزش است و البته امسال با توجه به شرایط شیوع کرونا با یک ماه تأخیر برگزار می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: لازم است با تعامل و ارتباطات، فضای مناسب‌تری برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه فراهم کنیم تا خاطر خانواده‌ها جمع باشد که فرزندشان از خدمات آموزشی و پرورشی خوبی برخوردار هستند.

انتهای خبر/