جعفرزاده:

باید از مردم پوزش طلبید و عذرخواهی کرد

صفی نیوز / نماینده مردم رشت در مجلس دهم گفت: در ایام کرونا با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه‌ای که ترامپ به کشور تحمیل کرد، امکان مساعدت‌های اقتصادی بیشتر از جانب دولت وجود ندارد.

به گزارش صافی، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و تعطیلی دو هفته‌ای برخی از شهرهای کشور، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه‌ای که ترامپ به کشور تحمیل کرد، امکان مساعدت‌های اقتصادی بیشتر از جانب دولت وجود ندارد مگر اینکه اقتصاد کشور را نابود کنیم و از این بابت متأسف و متأثر هستیم و باید از مردم پوزش طلبید و عذرخواهی کرد.

این نماینده سابق مجلس بیان کرد: ظاهراً تعطیلی دو هفته‌ای برای استراحت کادر درمان در نظر گرفته شده تا فضایی ایجاد شود که آمار فوت شدگان کاهش یابد. به نظر می‌رسد تا زمانی که واکسن تولید نشود، نمی‌توان راهکار مناسبی برای مقابله با کرونا در نظر گرفت. 

وی افزود: ما باید خودمان را برای زندگی با کرونا تا یک سال دیگر آماده کنیم بر همین اساس باید آموزش‌ها در جهت اجرای فاصله گذاری اجتماعی، استفاده ماسک و شستشوی دست افزایش یابد.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه باید با کرونا زندگی کرد، گفت: امروز بسیاری از کارهای کشور عقب افتاده است، تمام امور در سیستم کشور روز گذار است و کارهای اساسی مدت‌دار، ریشه‌دار و برنامه‌دار انجام نمی‌شود. شرایط بسیار سخت شده و باید فکر و تدبیر دیگری کرد.

وی ادامه داد: ما باید از تمام ظرفیت‌های کشور استفاده کنیم، هر دولتی در هر حوزه‌ای مانند سیاست، اقتصاد و فرهنگ باید از مردم کمک بگیرد و مردم باید در هر حوزه‌ای نیز به دولت کمک کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم گفت: ما باید با واقعیت زندگی کنیم و واقعیت این است که کرونا کماکان وجود دارد. بنابراین ما باید آموزش ببینیم و بتوانیم با کرونا زندگی کنیم و مراعات دولت و ملت را کنیم.

انتهای خبر/