با خاطیان در بورس برخورد می شود

صافی نیوز / قاضی‌زاده گفت: خوشحالیم که در اخبار شنیدیم دولت محترم از نظرات و مصوبات استقبال می‌کنند.امیدواریم این در عمل محقق شود. اکنون چندین طرح اقتصادی مهم در دستور کار مجلس است. همین امروز بحث مهم ارتقاء معیشت مردم را در دستور داریم که کمیسیون برنامه بودجه زحمت آن را کشیده است.

به گزارش صافی به نقل از فارس، نائب رئیس مجلس اظهار داشت: وقتی صحبت از استقبال می‌کنیم معنی‌اش همراهی است و این همراهی یعنی کارشناسان مورد اعتماد دولت در جلسات مجلس شرکت کنند، مشفقانه نظر دهند تا طرح اصلاح شود. ولی وقتی تصویب شد آن را با تمام قوا اجرا کنند.

وی ضمن ابراز نگرانی نسبت به وضعیت بورس افزود: به مسئولین مربوطه تذکر می‌دهم که مردم با اعتماد به سخنان دولتمردان سرمایه‌های اندک خود را به بازار بورس و سرمایه آوردند اما امروز دچار ضرر و زیان شدند. لازم است مسئولین مربوطه هر چه زودتر به این وضع سروسامان دهند و با خاطیان که تعدادشان متاسفانه زیاد هم است برخورد لازم صورت گیرد.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: از ورود قوه قضائیه به این امر و دستور رئیس قوه قضائیه در همین باره استقبال می‌کنیم. امیدوارم ورود قوه قضائیه باعث شود برخی اختلالات به وجود آمده برطرف شود.

انتهای خبر/