زمان بررسی لایحه بودجه در صحن علنی مجلس مشخص شد

صافی نیوز / عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه تقویم بررسی بودجه در مجلس در نشست امروز هیات رئیسه مشخص شد، گفت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ بین پنجم تا دهم بهمن‌ماه برای بررسی به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

به گزارش صافی به نقل از فارس، علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: در جلسه امروز تقویم زمان رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در مجلس مطرح و در مورد آن تصمیم‌گیری شد.
وی افزود: بر این اساس نمایندگان تا ۲۶ آذرماه فرصت دارند تا پیشنهاد‌ات خود را به کمیسیون‌های تخصصی ارائه کنند و پس از آن فرصت دو هفته‌ای کمیسیون‌های تخصصی برای بررسی لایحه بودجه آغاز می‌شود.
عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: پس از بررسی لایحه بودجه در کمیسیون‌های تخصصی، کمیسیون تلفیق برای بررسی لایحه بودجه کار خود را آغاز می‌کند و به مدت دو هفته کار رسیدگی به لایحه بودجه را انجام خواهد داد که این فرصت در ۲۶ دی ماه به پایان خواهد رسید.
سلیمی خاطرنشان کرد: فرصت دو هفته‌ای کمیسیون تلفیق برای بررسی بودجه نهایتا تا سقف دو هفته قابل تمدید است که طبق برنامه ریزی انجام شده لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ برای بررسی بین پنجم تا دهم بهمن ماه به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

انتهای خبر/