امیرعبداللهیان:

سردار سلیمانی نگران تجزیه عربستان بود

صافی نیوز / حسین امیرعبداللهیان با اشاره به نقش سردار سلیمانی در ایجاد امنیت در منطقه گفت: علیرغم حمایت‌های عربستان از تروریست‌ها، شهید سلیمانی نگران تجزیه این کشور بود.

به گزارش صافی به نقل از فارس، حسین امیرعبداللهیان، سخنگوی ستاد مردمی گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با شبکه المیادین تاکید کرد: نقش شهید سلیمانی در کمک به ایجاد امنیت در منطقه بسیار زیاد بود. مقامات قضایی شکایتی علیه ۴۸ مسئول آمریکایی که در ترور سردار سلیمانی دست داشتند، تنظیم کرده‌اند.
وی گفت: نقش شهید سلیمانی در مقابله با تروریسم در منطقه و حمایت از مقاومت برجسته بود. علیرغم اینکه عربستان از تروریستهای تکفیری در منطقه حمایت میکند سردار سلیمانی نگران تجزیه این کشور بود.
امیرعبداللهیان در پیامی به سعودیها خاطرنشان کرد: عربستان از نزدیک شدن به رژیم صهیونیستی جز از دست دادن امنیت چیزی محقق نمیکند.
وی گفت: جنگ علیه یمن یک جنگ آمریکایی-صهیونیستی است و عربستان تنها بازیچه دست آنان است.
حسین امیرعبداللهیان همچنین گفت: بسیار متاسفیم که برخی کشورها برای گسترش روابط با رژیم صهیونیستی میشتابند و برخی کشورهای مسلمان را ضمن دشمنان خود قرار میدهند.
 وی در ادامه خاطرنشان کرد که شهید سلیمانی از مقاومت حمایت کرد و آن را تجهیز و آموزش داد و این امر راهبردی تداوم پیدا خواهد کرد.
امیرعبداللهیان تاکید کرد: شهید سلیمانی فردی شجاع بود که هیچ گاه خسته نمیشد و در انجام مسئولیتهایش بسیار جدی بود. وی علیرغم ویژگیهای نظامی از ویژگیهای دیپلماتیک متمایزی برخوردار بود.

انتهای خبر/