سریالی که جایگزین «بچه مهندس» می‌شود

صافی نیوز/ پخش جدیدترین سریال‌های شبکه دو سیما با «سامو بندری» آغاز خواهد شد. با اتمام فصل سوم سریال بچه مهندس، پخش سه سریال «سامو بندری»، «شاهرگ» و «از سرنوشت» در نوبت پخش شبکه دو سیما قرار گرفت.

«سامو بندری» به تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا سبط‌ احمدی و کارگردانی ابراهیم فروزش در بندر بوشهر، تصویربرداری شده و به تولید رسیده است. همچنین اصغر عبداللهی نویسندگی این سریال را برعهده داشته است.

در خلاصه این داستان آمده: سامو تنها پسر ناخدا صبور، نوجوان بندری، باهوش، پر شر و شور و ماجراجوست. او درگیر اتفاق‏‌هایی پیچیده و عجیب می‏ شود و خانواده و دوستانش هم درگیر ماجرا‌های خودش می‏ کند. نیت او در هر ماجرا پاک و صادقانه است، اما ناخواسته باعث بر هم زدن آن بندر کوچک می‏ شود و برای خودش و اطرافیانش دردسر ایجاد می کند…

«سامو بندری» متعلق به فضای بوشهر است و قصه آن با فضای جنوب همخوانی دارد و بر همین اساس جمعی از افراد حاضر در این مجموعه از بازیگران خوب بوشهری هستند.

حسن پورشیرازی، مائده طهماسبی، علی اوسیوند، مهدی فقیه، آریاوا رستمی، کورش زنگویی، ناهید ثناگو، مرتضی نوری فیروزی، لیلا دمان، عباس باکو، خلیل چراغ زاده، محمد گتوتی زاده، اسماعیل عاشوری، حدیث سیرجانیان، سید رضا حسینی، مهدی عبدی، عبدالکریم محمودنیا، یوسف فهمیده، سید احمد صداقتبخشی و … در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

انتهای خبر/