هایلایت مو با روش های طبیعی

صافی نیوز/ چگونه موهای تیره، قهوه ای، بلوند و یا قرمز داشته باشید، فرآیند روشن کردن طبیعی وجود دارد. نشستن زیر نور خورشید روشی آسان و موثر برای روشن کردن مو است، اما اگر می خواهید روند را طولانی کنید، راه های طبیعی دیگری برای افزایش رنگ های طلایی موها وجود دارد، با دنبال کردن این بخش هایلایت طبیعی مو را یاد بگیرید که چطور از انواع مواد طبیعی و خانگی برای رسیدن به رنگ دلخواه استفاده کنید.

هایلایت مو با روش های طبیعی
۱- استفاده ازچای بابونه برای هایلایت طبیعی مو

یک کتری چای بابونه بجوشانید. از گل های بابونه خشک یا ۳ تا ۴ کیسه چای بابونه استفاده کنید تا یک قوری چای غلیظ درست کنید. بگذارید زمانی که جوش آمد خنک شود. نباید آنقدر گرم باشد که دست را بسوزاند ، چون می خواهید روی سر بریزید
موهایتان را با چای گرم بشویید. اگر دوست دارید موهای خود را روشن کنید ، بایستید و چای را روی موهای خود بریزید. هم چنین، چای بابونه را به تارهای مویی که می خواهید هایلایت کنید ، بزنید.
در زیر نور خورشید بنشینید و بگذارید با چای واکنش نشان دهد. بگذارید چای در موها با نشستن در آفتاب خشک شود. زمان دقیقی برای نشستن وجود ندارد ، اگرچه هر چه طولانی شود به طور کلی بهتر است.
موهای خود را بشویید و نرم کننده بزنید. چای را از موها بشویید. سپس آن را با محصولات مرطوب کننده و نرم کننده بشویید. زمانی که موهایتان خشک شد نور ملایم و برخی هایلایت ها را خواهید دید.
این روند را تکرار کنید. بعید به نظر می رسد که نتایج چشمگیر با چای بابونه را نبینید. معمولا به تدریج موهای را روشن می کند. شاید لازم باشد این روش را چند روز به ترتیب امتحان کنید تا نتایج مورد نظر خود را به دست آورید.

انتهای خبر/