راهکار برق انداختن وسایل چوبی

صافی نیوز/ می توانید از واکس های تیوپی موجود در بازار برای جلادادن و رنگ پریدگی وسایل چوبی و همچنین برای پرکردن خراش های سطحی استفاده کنید.

راه دیگر ترمیم وسایل چوبی استفاده از لوازم آرایشی است. شاید یکی از روش های مفید که تا به حال توانسته خیلی تاثیرگذار باشد، استفاده از مداد ابرویی است که خانم ها استفاده می کنند. مداد ابرو دارای روغنی است که برای ترمیم خراشیدگی وسایل چوبی مناسب است. با توجه به رنگ میز، می توانید از مداد ابرو مورد نظر استفاده کنید.
ترکیب روغن زیتون و سرکه یکی از روش های مفید برای ازبین بردن خط و خش وسایل چوبی است. قبل از انجام این کار، حتما گردوغبار میز را زدوده و بعد از آن ترکیب سرکه و روغن زیتون را با یک دستمال روی خش های میز بکشید. این کار را چندبار تکرار کنید. نتیجه این کار شما را شگفت زده می کند.
برای برطرف کردن خراشیدگی چوب، از قهوه استفاده کنید. به این ترتیب که پودر قهوه را با آب مخلوط کنید تا ترکیب غلیظی از قهوه ایجاد شود. سپس این ترکیب را روی سطح های خش دار بکشید تا خش ها پر شده و اثری از ان ها باقی نماند، در انتها سطح میز را با واکس چوب جلا دهید.
استفاده از گردو برای رفع خط و خش وسایل چوبی معجزه می کند. یک گردو را به مدت چند دقیقه روی سطح خش دار بکشید تا گردو در شکاف یا خش فرو برود. بعد از اتمام کار اثری از خراشیدگی نخواهید دید. با این کار مقاوت چوب را در اثر ضربه های بعدی افزایش خواهید داد.

انتهای خبر/