اعلام نتایج نقل وانتقالات درون استانی فرهنگیان آذربایجانشرقی

صافی - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش آذربایجانشرقی از اعلام نتایج نقل وانتقالات مرحله اول درون استانی فرهنگیان آذربایجانشرقی خبر داد.

به گزارش صافی، بهروز اصغری اردلان با اشاره به اعلام نتایج انتقالات رایانه ای داخل استان گفت: ایجاد رفاه نسبی بین فرهنگیان و تعدیل نیروی انسانی در مناطق و نواحی استان جزو اهداف مهم فرایند نقل و انتقالات سالتحصیلی ۹۹_۹۸ بوده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش آذربایجانشرقی با بیان اینکه ۲۶۶ نفر از ۱۶۱۹ متقاضی موفق به نقل و انتقالات درون استان در مرحله اول شده اند، افزود: در واقع در مرحله اول نزدیک ۱۷ درصد متقاضیان موفق به انتقال به مناطق مورد درخواست خود شده اند.

بهروز اصغری اردلان تصریح کرد: این موفقیت مرهون انجام مطالعات دقیق در وضعیت نیروی انسانی مناطق و همکاری بین بخشی حوزه های مختلف اداره کل و تعامل اثر بخش با کارشناسان ذیربط در مناطق و نواحی می باشد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش آذربایجانشرقی اظهار داشت: همچنین با انجام برنامه ریزی های منسجم و مستمر آمار متقاضیان انتقال نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد کاهش یافته است که این امر نشانگر تحقق اهداف میان مدت سیاست های اجرایی در فرایند نقل و انتقال نیروی انسانی می باشد.

اصغری اردلان در پایان تصریح کرد: متقاضیان جهت دریافت کارنامه به سایت ثبت نامی به آدرس tabriz98.enteghalat.com مراجعه فرمایند.