آرایش پاییزی و تفاوت آن با سایر فصل ها

صافی نیوز/ در آرایش پاییزی برخلاف آرایش تابستانه که رنگ های روشن و پاستلی و تم های کم رنگ دارد، از رنگ های گرم، و تیره تر استفاده میشود.

کرم پودر و ضدآفتاب
همانطوری که میدانید با تغییر فصل پوست هم تغییر می کند،در فصل پاییز و زمستان پوست رطوبت بیشتری از دست می دهد و خشک تر میشود به این خاطر پوست به زیرسازی بیشتری احتیاج خواهد داشت، بهتراست قبل از آرایش از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. اگر از کرم پودر بدون روغن در فصل تابستان استفاده می کردید، میتوانید کرم ضدآفتاب و مرطوب کننده را مخلوط کنید تا ضد آفتاب مناسب برای هوای پائیزی داشته باشید تا پوستتان خشک نشود یا حتی میتوانید چند قطره روغن آرگان را به کرم پودر و ضد آفتابتان اضافه کنید تا مقدار چربی بیشتری به کرم پودر و ضد آفتابتان بدهید.
کرم پودر و زیرسازی در فصل پاییز حرف اول را در آرایش میزند. یادتان  نرود حتما از کانسیلر برای یکنواخت کردن ناحیه دور چشم استفاده کنید.

آرایش چشم
بعد از مرحله کرم پودر مهمترین قسمت آرایش، چشم ها هستند. برای داشتن آرایش پاییزی جذاب، برای آرایش چشم از سایه هایی با ترکیب رنگ گرم و تیره استفاده کنید. اما مدل آرایش کردن با توجه به سلیقه شما میتواند متفاوت باشد.

انتهای خبر/