افشای خبر دو قرارداد مهم در بورس

صافی نیوز / طی روز گذشته که دومین روز خروج بسیاری از شهر‌ها از وضعیت قرمز بود، ۶ شرکت بورسی در این قالب اطلاع‌رسانی‌کرده بودند که مهم‌ترین آنها مربوط به برگزاری مزایده (در گروه ب) و انعقاد قرارداد (گروه الف) می‌شد.

به گزارش صافی به نقل از دنیای اقتصاد، بعد از تعطیلات دوهفته‌ای که برای شهرهای در وضعیت قرمز اعمال شده بود، شیوع ویروس کرونا در بسیاری از این شهرها تا حدی که به وضعیت نارنجی برسند، کاهش یافت. این وقفه کوتاه‌مدت در سطح شرکت‌ها خود را به شکل کندشدن یا توقف کنش‌های انسانی‌ای بروز می‌داد که می‌توانست به شکل عنصری خبری یا اطلاعاتی بروز و در نهایت در سامانه کدال به عنوان «افشای اطلاعات با اهمیت» نمود یابد.

افشای اطلاعات با اهمیت در زمره یکی از مهم‌ترین بخش‌های خبری وب‌سایت کدال مربوط به آن بخش از خبرهایی است که به صورت روزانه ساخته یا حادث می‌شود و می‌تواند بر قیمت و روند تولید و سوددهی شرکت‌ها اثرگذار باشد. بنابراین بخش افشای اطلاعات بااهمیت ارتباط زیادی با تحرکات انسانی و اقتصادی شرکت‌ها پیدا می‌کند؛ موضوعی که موجب شده در زمان‌های تعطیلی،  ترافیک اخبار و اطلاعات بسیار کمتر از روزهای عادی باشد. طی روز گذشته که دومین روز خروج بسیاری از شهر‌ها  از وضعیت قرمز بود، ۶ شرکت بورسی در این قالب اطلاع‌رسانی‌کرده بودند که مهم‌ترین آنها  مربوط به برگزاری مزایده (در گروه ب) و انعقاد قرارداد (گروه الف) می‌شد.

انتهای خبر/