جزییات قیمت دو عرضه اولیه

صافی نیوز/ در آخرین روز کاری بورس اوراق بهادار دو عرضه اولیه،تالار شیشه ای را با اقبال سهامداران مواجه خواهد کرد .

به گزارش صافی ، زمان و شرایط عرضه اولیه ۵ درصد از نخستین شرکت دارای سهام ممتاز مشخص و مقرر شد چهارشنبه آینده آریا ساسول به عموم واگذار شود.به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در ادامه ورود شرکت های جدید به بازار سهام و بعد از عرضه اولیه لاستیک یزد در چهارشنبه ، زمان پنجمین شرکت جدید اعلام شد.

پیش از این سهام سرمایه گذاری صبا تامین، شستا ، پگاه گیلان و لاستیک یزد در عرضه اولیه ارائه شده است. به این ترتیب ، شرکت آریا ساسول آماده عرضه اولیه در بازار دوم معاملات فرابورس شده و قرار است چهارشنبه این هفته ، ۵ درصد از سهام آن معادل ۲۲۹ میلیون و ۱۹۲ هزار سهم ” آریا” به عموم واگذار شود.

در این رویداد ، حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی ۱۰۰ سهم با دامنه قیمت ۶۵ هزار و ۱۱ تا ۶۵ هزار و ۱۱۹ ریال تعیین شده است.
براساس این گزارش، شرکت ۴۸۵ میلیارد تومانی آریا ساسول ، نخستین شرکتی است که با برخورداری از سهام ممتاز وارد بازار سهام می شود و دو شرکت پارس تامین مجد و پتروشیمی پارس هر کدام مالک ۴۹.۹ درصد سهام آن هستند.
همچنین مقرر شده چهارشنبه ۷ خرداد، ۱۲ درصد از سهام “غزر” شامل ۱۹۲ میلیون سهم با محدوده قیمتی ۴۳۰۰ تا ۴۵۵۰ تومانی هر سهم و سهمیه ۱۵۰ سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم معاملات بورس عرضه اولیه شود که به نقدینگی ۶۸۲ هزار و ۵۰۰ تومانی نیاز است. شرکت تامین سرمایه امین هم متعهد خرید ۵۰ درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه است.

انتهای خبر/