حسینی: مخاطب طنز «دوپینگ» را دوست دارد

صافی نیوز/ تهیه کننده سریال «دوپینگ» گفت: تصویربرداری این سریال تقریبا به پایان رسیده است و هنوز برای ادامه ضبط تصمیمی نگرفتیم و تابع دستورهای مدیران سازمان صداوسیما هستیم.

امیر پروین حسینی» تهیه کننده سریال «دوپینگ» گفت: تصویربرداری این سریال تقریبا به پایان رسیده است و هنوز برای ادامه ضبط تصمیمی نگرفتیم و تابع دستورهای مدیران سازمان صداوسیما هستیم.

این تهیه کننده درباره جنس کمدی که در این سریال روایت می‌شود گفت: همیشه در اغلب کارهایم به سمت کمدی های خانوادگی رفتم و این بار هم در دوپینگ فضای فانتزی جدیدی را تجربه کردیم.

وی با بیان اینکه در ایران کمتر به این سمت رفتیم، افزود: به هرحال شبیه به چنین فرم روایتی در دنیا بسیار مرسوم است و آثار بسیاری را دیدیم که فانتزی یکی از عناصر آنها است، اما در ایران کمتر به این سمت رفتیم و بیشتر کمدی ها از جنس‌های دیگری بوده است.

پروین حسینی ادامه داد: به هرحال این سریال هم یک تجربه برای ما و بینندگان است و باید ببینیم مخاطبین می توانند با آن ارتباط برقرار کنند یانه اما پیش بینی‌مان این است که دوستش داشته باشند.
این سریال به نویسندگی و کارگردانی رضا مقصودی تولید شده است. هادی حجازی فر، شبنم مقدمی، محمد بحران، نیما شعبان نژاد، الناز حبیبی، فرزین محدث و … از بازیگران این سریال نوروزی هستند.

انتهای خبر/