رئیسی به فرمانده کل ارتش پیام داد

صافی نیوز / رئیس قوه قضائیه در پیامی به فرمانده کل ارتش روز ارتش را به خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی، فرماندهان ، کادر و سربازان این ارتش سرافراز تبریک گفت.

به گزارش صافی به نقل از ایسنا، متن پیام آیت‌الله ابراهیم رئیسی خطاب به فرمانده کل ارتش بدین شرح است:

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
تاریخ پرشکوه ایران اسلامی همواره شاهد حضور مردان و زنانی بوده که برای دفاع از این آب و خاک و باورهایش خود را فدا کرده‎اند تا این کشور و ملت روز به روز قوی‎تر و مستقل تر از گذشته به سمت قله‎های تعالی حرکت کند و ارتش یکی از نمادهای پر افتخار این تلاش و فداکاری است.
ارتش نشان داد که در مقاطع حساس تاریخ این مرز و بوم همواره کنار مردم ایران است. در انقلاب اسلامی رکنی مهم برای به ثمر رسیدن انقلاب و در هشت سال جنگ تحمیلی سدی محکم و استوار در مقابل هجوم دشمنان به این آب و خاک بود. پس از دفاع مقدس نیز ارتش جمهوری اسلامی در هر سختی و تنگنا از اولین داوطلبان خدمت و رفع سختی‎ها بوده است، خواه زلزله در مناطق دور دست باشد یا سیل و یا کمک به مردم برای مقابله با بیماری کرونا، ارتش با همه امکانات و توانش به یاری مردم شتافته است.
بر خلاف کشورهای زورگو که ارتش را به ابزاری برای خونریزی و غارت مردم بی دفاع در کشورهای مستضعف جهان تبدیل کرده‎اند، امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، تشکیلاتی برای خدمت به مردم است که جلوه‎های غرورآفرین آن را در این روزها و در موضوع مقابله با بیماری کرونا شاهد بودیم.
۲۹ فروردین که با نظر مبارک حضرت امام (ره) بعنوان روز ارتش نامگذاری شده، بهانه‎ای است برای قدردانی از این روحیه فداکاری و مسئولیت پذیری و اینجانب نیز روز ارتش را به خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی، فرماندهان عزیز، کادر و سربازان این ارتش سرافراز تبریک می گویم و برای ارتش جمهوری اسلامی توفیق اطاعت از فرامین مقام فرماندهی معظم کل قوا ،خدمت به مردم و سرافرازی و سر بلندی روز افزون را خواستارم.

انتهای خبر/