مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت تبریز:

همایش کریمه اهل بیت با هدف تقدیر از زحمات مبلغین حوزه علمیه سفیران تبریز برگزار می شود

صافی نیوز - مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت تبریز در حاشیه همایش کریمه اهل بیت اظهار داشت: این همایش با هدف ارتباط گیری و تقدیر از زحمات مبلغین حوزه علمیه سفیران تبریز برگزار می شود.

به گزارش صافی، حجت الاسلام زارع زاده نجفی مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت تبریز در حاشیه همایش کریمه اهل بیت که در فرهنگسرای الغدیر تبریز برگزار شد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری صافی گفت: همایش کریمه اهل بیت همزمان با دهه کرامت با حضور طلاب و مبلغین فعال در عرصه های مختلف و با هدف ارتباط گیری با مبلغین و تقدیر از زحمات آنان برگزار شده است.

وی افزد: این همایش با همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه برگزار شده و برنامه های مختلف برای طلاب و خانواده های آنان در نظر گرفته شده است.

زارع زاده نجفی ضمن تقدیر از حضور طلاب و مبلغین در این همایش گفت: حضور طلاب و مبلغین در این برنامه پربار و ارزشمند هست که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ضمن تشریح برنامه های در نظر گرفته شده اظهار داشت: تعداد طلاب و مبلغینی که برای حضور در این همایش اعلام آمادگی کرده اند به همراه خانواده هایشان نزدیک ۵۰۰ نفر می باشد.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت تبریز افزود: تعداد طلاب فارغ التحصیل این حوزه از ابتدای تاسیس آن نزدیک ۴۰۰ نفر می باشد که تعدادی از آنها در جهت ارتقای علمی در حال تحصیل در قم و سایر شهر ها می باشند و برخی از طلاب فارغ التحصیل شده این حوزه در ارگان های مختلف از جمله عقیدتی، سیاسی ارگان های نظامی مشغول به تبلیغ دین می باشند.

زارع زاده نجفی ادامه داد: برخی از طلاب پراکنده در استانهای مختلف در حیطه تخصصی تبلیغ مشغول فعالیت می باشند و طبق گزارشات دریافتی از محل فعالیت آنان هم حوزه علمیه و هم خود مبلغین از فعالیت های صورت گرفته رضایت کامل دارند.

وی در پایان از جوانان مستعد در سطوح عالی دیپلم به بالا جهت تحصیل در حوزه علمیه سفیران هدایت دعوت نمودند.

انتهای خبر/