واریز سود سهام عدالت به مشکل خورد

صافی نیوز / طی روزهای اخیر با وجود شرایط کرونایی سهامداران بسیاری مجبور شده‌اند به دفاتر پر از جمعیت پیشخوان دولت مراجعه کنند تا در سامانه سجام ثبت‌نام کنند و احراز هویت شوند. برخی از سهامداران می‌گویند که مبالغ بالایی برای انجام این کار پرداخت کرده‌اند.

به گزارش صافی به نقل از تجارت نیوز، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که سهامداران سهام عدالت برای دریافت سود سهامشان مجبور به حضور در دفاتر پیشخوان شده‌اند تا بتوانند فرایند ثبت‌نام و احراز هویت را انجام دهند. این موضوع باعث ازدحام و تشکیل صف در شرایط شیوع کرونا شده است.

محمد‌رضا پوررضایی، مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در ابتدای دی ماه اعلام کرده بود که استفاده از مزایای سهامداری همانند دریافت سود، حضور در مجمع و خدمات الکترونیک مشروط به ثبت‌نام در سجام و احراز هویت است.(ایسنا)

حالا مخاطبان ما از تجربه خود در این زمینه گفته‌اند. برخی از آنها از نبود اعتماد به ثبت‌نام اینترنتی و سرعت کند آن گله‌مند هستند و برخی دیگر از هزینه بالای این ثبت‌نام می‌گویند.

طبق گفته سهامداران شرایط ثبت‌نام در سامانه سجام در روستاها و شهرهای کوچیک نامناسب است و مردم مجبور می‌شوند ساعت‌ها در صف بمانند و هزینه‌های جانبی بپردازند.

انتهای خبر/