پذیره نویسی جدید در راه بورس

صافی نیوز / نخستین هلدینگ سلامت کشور با هدف سرمایه‌گذاری در حوزه خدمات پزشکی و درمان و سایر شرکت‌ها در بازار سرمایه با موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی، تا نیمه بهمن ماه آماده پذیره‌نویسی می‌شود.

به گزارش صافی به نقل از تجارت نیوز، نخستین هلدینگ سلامت کشور با هدف سرمایه‌گذاری در حوزه خدمات پزشکی و درمان و سایر شرکت‌ها در بازار سرمایه با موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی، تا نیمه بهمن ماه آماده پذیره‌نویسی می‌شود.
تعدادی از فعالان جامعه پزشکی و بازار سرمایه در جلسه‌ای با وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاون سازمان بورس اوراق بهادار، سازوکار راه‌اندازی و پذیره‌نویسی نخستین هلدینگ حوزه سلامت کشور را تشریح کردند که با موافقت وزیر اقتصاد، مقدمات اجرایی آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.
فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن موافقت با معرفی این هلدینگ به بازار سرمایه، بر تلاش به منظور پذیره‌نویسی این طرح تا دهه فجر امسال تاکید کرد.

این طرح به دنبال آن است تا با بهره‌گیری از نیروهای توانمند جامعه پزشکی کشور شامل پزشکان و پرستاران و جذب سرمایه‌های مالی آنها، ظرفیت تازه‌ای در زمینه ارائه خدمات بهداشت، درمان و سلامت کشور ارائه داده و به محلی مطمئن برای جذب نقدینگی و سرمایه‌گذاری جامعه پزشکی کشور تبدیل شود.

طبق مذاکرات صورت گرفته، به زودی فرآیند پذیره‌نویسی هلدینگ سلامت ایرانیان برای سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی جامعه پزشکی کشور آغاز شده و آماده عرضه در بازار سرمایه خواهد شد.

انتهای خبر/